Tuesday, February 13, 2007

unsolicited

sha la la la la
pinaka-una na lyrics na imo madunggan na kanta sa counting crows na mr. jones.
sai labot?
wai labot!
haaayy... ambut lamang kung asa na sad ni padulong ni ako salitype2x karon.
magsugod ta sa pinaka-unang topic: "DUDA"

hmm... naa koi gdudahan na tao karon! tskk... tskk.. yawa ning tawhana
abi nako magbag-o na, wa pa diay!! yawaa jud ba!
ayaw na lang mo pangutana kung kinsa na cya kai ang ako ra itubag ninyo kai
"ngano man? palit ka?"
bwahahhaa...... (ilad juna ug kikko ani)

ikaduha: "GUTOM"
matay! pila na ko kaadlaw gigutom da! di lang sa paborito nakong sabaw sa humba ni noy jimmy kung dli sa mga text na "i mis u" ug " i love you" gkan sa ako gimahal! haayy...

mao ra na ako matype karon oi... kapoi na sad!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home