Saturday, January 06, 2007

confusion or sheer stupidity?

naa na pud ko aning storya na wai klaro. naay importante na tao sa ako kinabuhi na naglibog kung kinsa iya pili-on, ako ba o kad2ng iya katrabaho. kung ako lang ang pabut-on ako na na gipabarang lakiha. yawaa pud ani ako uyab oi. di man mahimutang! tskkk...tskk... nagtuo cguro ni cya na bisnan pa ug inlab ko ani niya di nako cya biyaan. hapit nko mapuno! balik2 na lang pirmi ang storya yawaa! bugo na man cguro ko ngano di ko kasabot. unsa man jud pasabot ani ba? sa tinuoray lang inlababo jud kaau ko ani niya, sa iyang bahin niangkon na 55% ra daw iya gugma nako. di ko makabasol ana kai dako ako sala ani niya sa una. mao ba kaha ni ang rason ngano nag-ingana cya o buang lang jud cya. ipabarang jud to nako lakiha ba!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home